• وبلاگ : مناظرات يك جوان مسلمان با مسيحيان ايراني
  • يادداشت : انجیل و عدم تحریف !!! ( 2 )
  • نظرات : 2 خصوصي ، 17 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سينا 

    با سلام - دوست عزيز تحريف در کتابمقدس موضوعيت ندارد - مشکل اين است که چون مسلمانان قران را معجزه محمد ميدانند لازم است که بگويند از طرف خدا نازل شده و براي لزوم آسماني بودن قران بايد بگويند که خدا بر پيامبران قبل هم کتاب داده است و اين هم کتاب محمد است لذا ناچار هستند بپذيرند که انبيا چون موسي و عيسي و داوود و ابرهيم کتاب آسماني داشتند و اين يک دروغ بزرگ و مغلطه اي آشکار است. براي هيچکسي کتاب از آسمان نيامده و نخواهد آمد.

    از آسمان بغير از برف و باران و تگرگ چيزي نمي آيد - و اگر به اندازه پنج کلاس سواد داشتيد و تورات را مي خوانديد مي فهميديد که در تورات هر جا که سخن از خدا - يهوه - الوهيم و حتي خود موسي است به صورت سوم شخص مفرد نام برده شده است بنابراين تورات نه از طرف خدا است و نه توسط موسي نوشته شده است .

    تورات کتابي سمبوليک و حاوي تاريخ و سير تحولات قومي يهود و بر مبناي محوريت خدا نوشته شده است و همينطور انجيل هاي چهارگانه نيز چنين هستند لذا با فرض غلط بحث به ناکجا آباد ميرسد. تورات توسط چندين نفر و بعد از گذشت سالها از مرگ موسي نوشته شده و اناجيل نيز حداقل سي سال بعد از مصلوب شدن مسيح نگاشته شده است لذا به هيچ وجه نه آسماني هستند و نه وحي خدا

    اصولا انبيا وظيفه و رسالت نگارش کتاب را نداشتند و بسياري بي سواد بودند . از خدا هم به دور است که افراد بي سواد را مامور نگارش کتاب کند.